Wednesday, October 14, 2009

Цахим Өртөөний нэрэмжит оюутны тэтгэлгийн ялагч Гулам Аббас


Нэр: Гулам Аббас


Нас: 20

Төрсөн газар: Күэтта, Пакистан

Суралцах чиглэл: Түүх, сэтгүүлзүй

Сургууль: МУИС, Нийгмийн Шинжлэх Ухааны Сургууль

Одоо эрхэлж буй ажил/сургууль: ActionAid - ядуурлын эсрэг олон улсын байгууллагад харилцааны ажилтан, Daily Outlook - сонины редакцид ажилладаг.

Бичсэн эссэний ишлэл: "... Сайн сайхан цаг мөч ирнэ гэдэгт найдсан миний итгэл найдвар л намайг хүнд цаг үест зоригжуулж байлаа... Миний туулсан амьдрал, миний хүсэл мөрөөдөл, Монгол өвөг дээдсийнхээ тухай илүү ихийг олж мэдэхийг хүссэн миний тэмүүлэл, санхүүгийн нөхцөл байдал минь намайг Монгол Улсын Их Сургуульд суралцуулах Цахим Өртөөний нэрэмжит оюутны тэтгэлэгт хөтөлбөрт тэнцэх боломжыг олгоно гэж би найдаж байна..."

No comments:

Post a Comment